Na początek dobra wiadomość: 99% Twojej szanownej Konkurencji udaje, że marketing nie istnieje! Jeśli więc zaczniesz robić COKOLWIEK w tym zakresie, od razu będziesz o kilka kroków przed innymi!
Nie unikniesz pewnych błędów i po prostu zaakceptuj fakt, że „Nie od razu Kraków zbudowano!”. Jak mawiają eksperci od rozwoju biznesu – są sukcesy i lekcje – trochę tak, jak w nauce języka – często trzeba powtórzyć parę razy, zastosować inne podejście – nie od razu wszystko wychodzi. Z drugiej strony – to dobrze. Pomyśl sam, co by było, gdyby Twoi uczniowie opanowywali wszystko za pierwszym razem – wkrótce świetnie władaliby językiem, którego nauczasz i nie potrzebowaliby Twoich usług!
Działania promocyjne są maratonem, nie sprintem i trzeba nastawić się na długofalowe działania, aby poznać ich prawdziwą moc. Szacuje się, że w dzisiejszym świecie, w którym jesteśmy atakowani różnego rodzaju ofertami, promocjami i nowościami, rozsądnym okresem, po którym można spodziewać się solidnego zwrotu z działań promocyjnych jest 12 miesięcy, a według niektórych ekspertów – nawet 18 miesięcy. Czy warto działać? Na to pytanie musisz odpowiedzieć sobie sam!
Podstawą działań marketingowych jest Model AIDA, o którym pewnie słyszałaś – szczególnie jeśli prowadzisz zajęcia dla klientów z działów marketingu.
AIDA to nic innego jak 4-etapowy model działania, który polega na świadomej komunikacji i prowadzeniu potencjalnego klienta poprzez cztery główne etapy podejmowania decyzji:
A – ATTENTION (Uwaga) – czyli poinformowanie świata o Twoim istnieniu
I – INTEREST (Zainteresowanie) – zaciekawienie potencjalnych klientów Twoją usługą
D – DESIRE (Chęć) – umiejętne prowadzenie potencjalnych klientów w kierunku podjęcia decyzji dotyczącej współpracy
A – ACTION (Działanie) – nawiązanie współpracy.
To tak w dużym skrócie! Podczas naszego szkolenia oferowanego Inkubowanym dowiesz się, co konkretnie robić na każdym z etapów, aby Twoje działania były skuteczne i przynosiły Ci stały napływ nowych Klientów! Sprawdzaj terminy najbliższych szkoleń tutaj: