Szkolenia nadchodzące

  • Szkolenia
Jak odnieść sukces jako Lektor(ka) języka obcego?
Dołącz
Kiedy: 23.10.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Piotr Jankiewicz
Co konkretnie robią lektorzy języków, którzy osiągają największe sukcesy i generują ponadprzeciętne dochody? Na to pytanie odpowie Piotr Jankiewicz – założyciel i współwłaściciel MAXIMIZING – jednej z największych w Polsce szkół językowych dla klientów biznesowych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • Przeanalizujesz zalety i wady współpracy ze szkołą językową oraz pracy na własny rachunek
  • Zrozumiesz, dlaczego warto świadomie rozwijać Twój lektorski Biznes, nie tylko wypełniać zajęciami kalendarz
  • Odpowiesz sobie na 3 pytania, które pomogą Ci odnieść sukces na rynku lektorskim
  • Szkolenia
Postęp grupy a nieobecności uczestników. Jak realizować materiał?
Dołącz
Kiedy: 06.11.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Zajęcia grupowe z dorosłymi niosą czasem ryzyko dużej fluktuacji w grupie. Jak sobie radzić z nieobecnymi na zajęciach po ich powrocie? Na to pytanie odpowie Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektorka z prawie 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla klientów biznesowych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się jak:
  • organizować materiał
  • wdrażać nieobecnych po powrocie do zajęć
  • przeprowadzać powtórki
  • Szkolenia
Co MUSISZ wiedzieć na temat marketingu jako Lektor?
Dołącz
Kiedy: 20.11.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Piotr Jankiewicz
Chcesz rozwijać swój biznes lektorski? Co MUSZISZ wiedzieć na temat marketingu? Swoim doświadczeniem podzieli się Piotr Jankiewicz – przedsiębiorca, trener i coach biznesu.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • Dowiesz się, czym jest marketing a czym nie jest
  • Zrozumiesz, jaką rolę pełni marketing w rozwoju Twojego biznesu lektorskiego
  • Zaplanujesz działania marketingowe, dzięki którym zaczniesz zdobywać nowych klientów
  • Szkolenia
(Nowe) pomysły na uczenie online.
Dołącz
Kiedy: 04.12.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Lepsze nowe pomysły i czy sprawdzone narzędzia? Czy zajęcia online muszą obfitować w technologiczne nowinki? Jeśli tak, to jak często? Na to pytanie odpowie Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektorka z prawie 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla klientów biznesowych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu poznasz:
  • sprawdzone narzędzia do nauczania online
  • inspiracje do urozmaicenia zajęć
  • Szkolenia
Skąd brać pomysły na "content" na social media?
Dołącz
Kiedy: 11.12.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Piotr Jankiewicz
Co pisać, nagrywać lub publikować, aby budować swoją pozycję eksperta w mediach społecznościowych? Swoim doświadczeniem podzieli się Piotr Jankiewicz – przedsiębiorca, trener i coach biznesu.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • poznasz najprostszy sposób na to, żeby wciąż mieć dobre pomysły na wartościowy „content”
  • wyjdziesz z gotowym planem działania na kolejne tygodnie
 

Szkolenia archiwalne

  • Szkolenia
Niekoniecznie z testem. Jak mierzyć postępy dorosłych uczestników?
Dołącz
Kiedy: 09.10.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Dorośli uczący się języków obcych bardzo częśto mają wielką obawę lub niechęć do pisania testów. Jak zarządzić tematem testowania i jakie są alternatywy dla tradycyjnych testów? Na to pytanie odpowie Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektorka z prawie 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla klientów biznesowych. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się jak:
  • mierzyć postępy uczestników
  • pokazywać i omawiać postęp
  • dawać krótki feedback
  • organizować testy bez stresu dla grupy
  • Szkolenia
Jak pozycjonować się jako Lektor - Ekspert i wyróżnić się z tłumu?
Dołącz
Kiedy: 18.09.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Piotr Jankiewicz
Jeśli się nie wyróżniasz, giniesz w tłumie i trudno Ci komunikować wartość, jaką dajesz Twoim Klientom. Jak się pozycjonować i wyróżniać? Na to pytanie odpowie Piotr Jankiewicz - współwłaściciel MAXIMIZING, coach i trener biznesu.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • Dowiesz się, dlaczego tak ważne jest, aby się wyróżniać na tle konkurencji
  • Zrozumiesz, jaki wpływ na Twoje zarobki ma odpowiednie pozycjonowanie
  • Wypracujesz Twoje wyróżniki / przewagi konkurencyjne
  • Szkolenia
Jak rozpocząć kurs? Tajniki pierwszej lekcji.
Dołącz
Kiedy: 11.09.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Co takiego powinno zadziać się na pierwszej lekcji, aby uczestnik nie mógł doczekać się kolejnego spotkania? Na to pytanie odpowie Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektorka z prawie 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla klientów biznesowych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu:
  • dowiesz się, co to jest kontrakt i jak go udoskonalić.
  • jak przygotować się do zajęć, jeśli nie znasz poziomu uczestnika.
  • jakich materiałów warto użyć podczas spotkania, by osiągnąć super pierwsze wrażenie.
  • o co nie bać się zapytać w trakcie i na koniec zajęć.
  • Szkolenia
Jak zakończyć semestr, by uczeń wrócił po wakacjach po więcej?
Dołącz
Kiedy: 19.06.2024, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Sprawdzone metody podsumowania kursu motywujące uczniów do dalszej nauki przedstawi Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektorka z prawie 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla klientów biznesowych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się jak:
  • podsumować kurs skupiając się na korzyściach dla uczniów
  • zachęcić słuchaczy do dalszej nauki
  • sprawić, by z chęcią wrócili na kurs po przerwie wakacyjnej
  • Szkolenia
Przegląd narzędzi do nauczania online
Dołącz
Kiedy: 10.05.2023, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Sprawdzone aplikacje i narzędzia do urozmaicenia zajęć online i trochę nowości Przygotowanie / prowadzenie: Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektor Business English, wykładowca na uczelniach wyższych. Lubi dzielić się doświadczeniem z innymi lektorami.
  • Szkolenia
Marketing dla lektorów - Sesja Q&A
Dołącz
Kiedy: 19.04.2023, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Przygotowanie / prowadzenie: Maja Karoń - Konsultant marketingu B2B, content manager, koordynator projektów marketingowych i psycholog ze specjalizacją w marketingu, PR z kilkunastuletnim doświadczeniem w projektach marketingowych, customer experience management oraz employer brandingu.
  • Szkolenia
Kurs konwersacyjny - czy tylko konwersacje?
Dołącz
Kiedy: 05.04.2023, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Jak efektywnie prowadzić kurs konwersacyjny, aby uczestnicy rzeczywiście podnosili swoje kompetencje językowe? Przygotowanie / prowadzenie: Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektor Business English, wykładowca na uczelniach wyższych. Lubi dzielić się doświadczeniem z innymi lektorami.
  • Szkolenia
Fossilized Errors
Dołącz
Kiedy: 22.03.2023, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
Jak walczyć ze "skamieniałymi Błedami'? Kilka pomysłów, jak eliminować tego rodzaju błędy. Przygotowanie / prowadzenie: Marta Świerżewska-Prokopczuk – lektor Business English, wykładowca na uczelniach wyższych. Lubi dzielić się doświadczeniem z innymi lektorami.
  • Szkolenia
Jak zbudować i realizować lejek marketingowy przez lektora?
Dołącz
Kiedy: 15.03.2023, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
  • TOFU, MOFU BOFU
  • Jakie narzędzia i treści stosować na poszczególnych etapach lejka,
  • Jak podgrzewać leady, by doprowadzić do sprzedaży
Przygotowanie / prowadzenie: Maja Karoń - Konsultant marketingu B2B, content manager, koordynator projektów marketingowych i psycholog ze specjalizacją w marketingu, PR z kilkunastuletnim doświadczeniem w projektach marketingowych, customer experience management oraz employer brandingu.
  • Szkolenia
Działania marketingowe, a budżet
Dołącz
Kiedy: 15.02.2023, 20:30 - 21:30
Prowadzący: Marta Świerżewska – Prokopczuk
  • od czego zacząć marketing lektora
  • jak zbudować plan marketingowy krok po kroku
  • jakie narzędzia bezpłatne warto wykorzystać na początku
  • za co warto zapłacić i gdzie
Przygotowanie / prowadzenie: Maja Karoń - Konsultant marketingu B2B, content manager, koordynator projektów marketingowych i psycholog ze specjalizacją w marketingu, PR z kilkunastuletnim doświadczeniem w projektach marketingowych, customer experience management oraz employer brandingu.