Przeczytaj
Kilka ostatnich tygodni to wysyp prognoz na temat trendów w nauczaniu w 2024. Cześć trendów to kontynuacje rozwojowe obecne już w 2023 (a czasami i wcześniej). Pojawiło się kilka też
Kolejny post z serii „Za co będą kochać Cię Twoi Uczniowie”, w której dzielimy się naszymi sugestiami i podpowiedziami, które sprawdziliśmy – i jako nauczyciele i jako uczestnicy kursów językowych.
Jeśli kiedykolwiek pracowałaś lub pracowałeś nad przygotowaniem strony internetowej, wiesz, że może to zająć wiele dni i tygodni a nawet miesięcy. Wcale nie musi tak być! Wystarczy, że odpowiednio do
Na wstępie wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: Ekspert to nie ktoś, kto wie WSZYSTKO, ale ktoś, kto pomoże rozwiązać konkretny problem, jaki klient ma. Aby świadomie budować swoją pozycję eksperta: Jeśli
Odpowiedź jest oczywista: Oczywiście, że NIE MUSI. Nie każda Lektorka czy Lektor MUSI zarabiać więcej niż przeciętne wynagrodzenie w branży. Całe piękno prowadzenia własnego biznesu polega na tym, że NICZEGO
Wielu lektorom i uczniom, zajęcia konwersacyjne kojarzą się z „luźnymi” dyskusjami na różne tematy, sposobem na „rozgadanie się”, ale często również z brakiem struktury i pomysłu na kurs. Najgorszą rzecz,
Ta prosta w zastosowaniu praktyka sprawi, że Twoi Uczniowie nie tylko będą robić postępy, ale również polecać Cię – jako świetnego specjalistę! Po każdej lekcji rób podsumowanie ok 10-15 słówek
Niektórzy nauczyciele i lektorów traktują testy trochę „po macoszemu” – jako mało przyjemny obowiązek na zakończenie semestru lub roku nauki. Wielu Uczniom testy również nie kojarzą się najlepiej – jako
Może nie od razu kochać, ale na pewno CENIĆ i POLECAĆ, jako świetną Lektorkę lub Lektora A o to przecież Ci chodzi, jeśli chcesz rozwijać lukratywny biznes edukacyjny, prawda? Nie ukrywajmy,
Kilka ostatnich tygodni to wysyp prognoz na temat trendów w nauczaniu w 2024. Cześć trendów to kontynuacje rozwojowe obecne już w 2023 (a czasami i wcześniej). Pojawiło się kilka też
Kolejny post z serii „Za co będą kochać Cię Twoi Uczniowie”, w której dzielimy się naszymi sugestiami i podpowiedziami, które sprawdziliśmy – i jako nauczyciele i jako uczestnicy kursów językowych.
Wielu lektorom i uczniom, zajęcia konwersacyjne kojarzą się z „luźnymi” dyskusjami na różne tematy, sposobem na „rozgadanie się”, ale często również z brakiem struktury i pomysłu na kurs. Najgorszą rzecz,
Ta prosta w zastosowaniu praktyka sprawi, że Twoi Uczniowie nie tylko będą robić postępy, ale również polecać Cię – jako świetnego specjalistę! Po każdej lekcji rób podsumowanie ok 10-15 słówek
Niektórzy nauczyciele i lektorów traktują testy trochę „po macoszemu” – jako mało przyjemny obowiązek na zakończenie semestru lub roku nauki. Wielu Uczniom testy również nie kojarzą się najlepiej – jako
Może nie od razu kochać, ale na pewno CENIĆ i POLECAĆ, jako świetną Lektorkę lub Lektora A o to przecież Ci chodzi, jeśli chcesz rozwijać lukratywny biznes edukacyjny, prawda? Nie ukrywajmy,
Wszyscy wiemy, że warto mieć zdolność do autorefleksji, zastanowienia się nad tym co i jak robimy, „jak nam idzie” i co jeszcze moglibyśmy zrobić, aby szło nam jeszcze lepiej. Najczęściej
Jeśli kiedykolwiek pracowałaś lub pracowałeś nad przygotowaniem strony internetowej, wiesz, że może to zająć wiele dni i tygodni a nawet miesięcy. Wcale nie musi tak być! Wystarczy, że odpowiednio do
Na wstępie wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: Ekspert to nie ktoś, kto wie WSZYSTKO, ale ktoś, kto pomoże rozwiązać konkretny problem, jaki klient ma. Aby świadomie budować swoją pozycję eksperta: Jeśli
Odpowiedź jest oczywista: Oczywiście, że NIE MUSI. Nie każda Lektorka czy Lektor MUSI zarabiać więcej niż przeciętne wynagrodzenie w branży. Całe piękno prowadzenia własnego biznesu polega na tym, że NICZEGO
Odpowiedź jest prosta: NIE KAŻDY. Sposobów na rozwój „lektorskiego biznesu” jest sporo i jeśli nie planujesz szukać własnych klientów i skupić się na współpracy ze szkołami językowymi, nie potrzebujesz strony.
Większość nauczycieli i lektorów języków koncentruje się na takim zaplanowaniu swoich kalendarzy, żeby „pomieściło się” w nim jak najwięcej zajęć i aby wygenerować jak najwyższy przychód mnożąc liczbę zrealizowanych jednostek
Pomyśl tylko: Dzięki Twojej pracy, Twoi Klienci realizują swoje cele życiowe i zawodowe – podróżują, poznają ciekawych ludzi, osiągają sukcesy zawodowe. Robisz więc coś, co ma OGROMNĄ WARTOŚĆ! Dodatkowo, wybierając