Na wstępie wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: Ekspert to nie ktoś, kto wie WSZYSTKO, ale ktoś, kto pomoże rozwiązać konkretny problem, jaki klient ma.
Aby świadomie budować swoją pozycję eksperta:
- Określ, jaki problem rozwiązujesz
- Dawaj ludziom wartość, zanim zostaną Twoimi klientami – przez posty, nagrania i inne działania na social mediach
Jeśli już wiesz, jaki problem rozwiązujesz – np. robienie błędów gramatycznych lub stosowanie wciąż tego samego zakresu słownictwa, regularnie pokazuj, że masz odpowiedź (lub rozwiązanie) tego problemu.
Przygotuj konkretne porady – krótko i na temat.
Im krócej i klarowniej, tym lepiej.
Jeden problem – jedno rozwiązanie (porada/ przykład) – jeden post na social mediach.
Publikuj regularnie, najlepiej 3-4 razy w tygodniu, abyś zaczął kojarzyć się z rozwiązaniem tego konkretnego problemu.