Jak budować swoją pozycję Eksperta?

Eksperci EFWP

Eksperci EFWP

Na wstępie wyjaśnijmy sobie jedną rzecz: Ekspert to nie ktoś, kto wie WSZYSTKO, ale ktoś, kto pomoże rozwiązać konkretny problem, jaki klient ma. 

Aby świadomie budować swoją pozycję eksperta:

  1. Określ, jaki problem rozwiązujesz
  2. Dawaj ludziom wartość, zanim zostaną Twoimi klientami – przez posty, nagrania i inne działania na social mediach 

Jeśli już wiesz, jaki problem rozwiązujesz – np. robienie błędów gramatycznych lub stosowanie wciąż tego samego zakresu słownictwa, regularnie pokazuj, że masz odpowiedź (lub rozwiązanie) tego problemu. 

Przygotuj konkretne porady – krótko i na temat. 

Im krócej i klarowniej, tym lepiej. 

Jeden problem – jedno rozwiązanie (porada/ przykład) – jeden post na social mediach. 

Publikuj regularnie, najlepiej 3-4 razy w tygodniu, abyś zaczął kojarzyć się z rozwiązaniem tego konkretnego problemu. 

Powiązane materiały

Kilka ostatnich tygodni to wysyp prognoz na temat trendów w nauczaniu w 2024. Cześć trendów to kontynuacje rozwojowe obecne już w 2023 (a czasami i wcześniej). Pojawiło się kilka też

Czytaj dalej

Kolejny post z serii „Za co będą kochać Cię Twoi Uczniowie”, w której dzielimy się naszymi sugestiami i podpowiedziami, które sprawdziliśmy – i jako nauczyciele i jako uczestnicy kursów językowych. 

Czytaj dalej

Jeśli kiedykolwiek pracowałaś lub pracowałeś nad przygotowaniem strony internetowej, wiesz, że może to zająć wiele dni i tygodni a nawet miesięcy. Wcale nie musi tak być! Wystarczy, że odpowiednio do

Czytaj dalej